registrovat se  


Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se

Informace o kurzu
Název kurzu: Role klíčového pracovníka a individuální plánování
Variabilní symbol: 5123155
Datum konání: 2.11.2023
Čas: 9:00 do 15:40
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Lektor: Bc. Barbora Cigánková, DiS.
  • Pracuje jako koordinátorka Centra materiální pomoci v rámci sociálních služeb Charity Olomouc.
  • Působila v Arcidiecézní charitě Olomouc jako vedoucí projektového oddělení a metodik sociálních služeb.
  • Absolvovala dlouhodobý kurz se zaměřením na zavádění standardů kvality do praxe.
  • Charita pro budoucnost - vzdělávací projekt zaměřený na zvyšování kvality sociálních služeb prostřednictvím zavádění standardů kvality do praxe a podporu kompetencí metodiků a jejich schopnosti vést tým pracovníků při uplatnění standardů kvality v praxi.
  • Kurz QMS798 - Sebehodnocení podle modelu EFQM - zaměřený na metody a techniky sebehodnocení podle modelu EFQM a jeho možnosti využití při hodnocení kvality sociálních služeb a možnosti podpory při implementaci standardů kvality sociálních služeb.
Akreditace u MPSV ČR - Kombinovaná: A2023/0430-SP/PC
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
Cena kurzu: 2500,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Místo konání: VCVS ČR o.p.s. - Střední Čechy - Podrobné informace
Organizuje pobočka: Střední Čechy - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Přínos kurzu:

HYBRIDNÍ FORMA SEMINÁŘE:

V případě, že se nemůžete zúčastnit kurzu prezenčně, je možné se přihlásit ke školení s poznámkou "on-line" a v den konání vše sledovat z pohodlí své kanceláře.

Anotace:

Kurz je zaměřen na pochopení problematiky, vztahující se k oblasti individuálního plánování průběhu poskytování sociální služby. Vede frekventanty kurzu k vnímání procesu individuálního plánování jako nástroje, který vede k naplnění individuálních potřeb klienta. Kurz připravuje klíčové a další pracovníky, kteří jsou zapojeni do procesu individuálního plánování s uživateli sociálních služeb a na přímou práci s nimi. Upozorňuje na týmovou spolupráci a roli klíčového pracovníka v rámci týmu. Rozsah a obsah kurzu je určen primárně začátečníků v oblasti individuálního plánování, ale jeho zaměření mohou ocenit i zkušenější pracovníci, kteří hledají inspiraci nebo si chtějí zrevidovat svou dosavadní práci. Kurz frekventanty seznámí se zákonnou povinností, kterou musí každá služba naplnit a se standardy kvality a jejich prolínání průběhem služby. Dále se účastníci kurzu seznámí s procesem individuálního plánování průběhu poskytování sociální služby, metodami a nástroji, vhodnými pro danou cílovou skupinu. V závěru kurzu budou frekventanti pracovat se svými individuálními plány, které budou revidovat na základě nově získaných znalostí a dovedností.

Obsah programu na osvědčení: zákonné povinnosti, standardy kvality a jejich prolínání průběhem služby, proces, metody a nástroje poskytování sociální služby 

Druh: základní

Cíle kurzu:
  • Základní orientace v zákonné povinnosti individuálně plánovat
  • Pochopení principů individuálního plánování – „individuální plánován, jako nástroj, nikoliv výsledek“
  • Osvojení si dovednosti sestavit individuální plán s ohledem na potřeby klienta
  • Orientace v procesu individuálního plánování a role klíčového pracovníka v něm
  • Porozumění úloze týmové spolupráce při individuálním plánování 
Program:

1. Úvod

  • Představení, zjištění potřeb frekventantů kurzu a nastavení  harmonogramu dne.

2. Individuální plánování průběhu poskytování sociální služby

  1. Individuální plánování průběhu poskytování sociální služby
  • v kontextu standardů kvality a zákona o sociálních službách
  • standardy kvality – jejich provázanost službou s ohledem na proces individuálního plánování

3. Individuální plánování

  1. Proces individuálního plánování – proč, kdo, kdy, jak a s kým
  • proč plánujeme – jaký to má smysl
  • fáze individuálního plánování:
  • dojednávání zakázky – cíl spolupráce
  • nastavení péče a podpory
  • vyhodnocení poskytované péče a podpory

        2. Individuální plán:

  • obsah individuálního plánu
  • první individuální plán a průběh služby
  • nástroje a možnosti zaznamenávání individuálního plánu

4. Role klíčového pracovníka

  1. Role klíčového pracovníka
  • role a kompetence klíčového pracovníka
  • klíčový pracovník a tým služby

5. Individuální plánování v praxi

  1. Individuální plánování v praxi
  • práce s „vlastním“ individuálním plánem a anonymizovanou dokumentací klienta
  • revize individuálního plánu a jeho přenastavení

6. Závěr

  • Shrnutí celého výukového dne, zpětná vazba od krekventantů kurzu.

Na seminář přihlašujeme
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)


Informace o organizaci
Pokud jste registrován jako stálý zákazník, vyplňte přihlašovací údaje v pravém sloupci webu.
1)
1) 1) 1)
1) 1)
Informace o platbě
Z účtu číslo: / uhradíme částku Kč ve prospěch konta pořadatele - Komerční banka a.s. 107-9276630207/0100, var.symbol 5123155 před datem konání akce. Daňový doklad obdržíte u prezence.
1)
Poznámka od Vás
Legenda:
1) povinné údaje
2) uvedené údaje jsou nutné pro vydání certifikátu
Smluvní podmínky

1. Přihláška a uzávěrka

  • Vyplněnou závaznou přihlášku zašlete elektronicky nebo poštou do termínu uzávěrky přihlášek. Termín uzávěrky přihlášek je 3 pracovní dny před konáním akce, pokud není v nabídce uvedeno jinak. Po termínu uzávěrky konzultujte přihlášení telefonicky.
  • Přihlášky jsou vyřizovány v došlém pořadí. V případě překročení kapacity zařadíme další přihlášené do náhradního termínu.

2. Úhrada

  • Objednavatel akceptuje výši smluvní ceny, která je stanovena podle zákona č. 526/1990 Sb. O cenách dohodou. Uvedená cena je konečná. Cena neakreditovaného kurzu je včetně daně z přidané hodnoty. Cena akreditovaného kurzu je osvobozena od daně z přidané hodnoty (podrobnosti viz. následující ustanovení č. 4 a 5). Cena on-line kurzu neobsahuje náklady na občerstvení (občerstvení na on-line kurzu není poskytováno).
  • Objednavatel se zavazuje uhradit smluvní cenu na účet pořadatele před konáním akce nebo v hotovosti při prezenci. Daňový doklad obdrží účastník u prezence v den konání semináře. Platbu objednavatel poukáže na účet pořadatele pod variabilním symbolem, který je shodný s číslem semináře.

3. Daňový doklad

  • Daňový doklad bude vystaven v den přijetí platby na účet pořadatele, což je i datum uskutečnění zdanitelného plnění.

4. Režim DPH a akreditace

  • Od 1. 2. 2011 jsou akreditované kurzy u naší společnosti osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
  • Účastník kurzu akreditovaného Ministerstvem vnitra ČR, který není úředníkem, dle § 2 odst. 4, 5, 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, nemá na osvobození od DPH zákonný nárok. Objednatelem na přihlášce uvedená informace o tom, zda je přihlášený úředníkem ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb. či nikoliv, je pro pořadatele kurzu závazná. Zároveň si pořadatel kurzu vyhrazuje právo tuto účastníkem uvedenou informaci prověřit a případně uvést do souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., na základě této skutečnosti je pak automaticky upraven režim DPH a udělení osvědčení.

5. Osvědčení

  • Kritériem pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
  • Vzdělávací programy Ministerstva vnitra ČR jsou akreditovány pouze pro úředníky dle zákona č. 312/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů; účastník, který je úředníkem, vedoucím úředníkem nebo vedoucím úřadu dle uvedeného zákona, obdrží osvědčení o absolvování akreditovaného vzdělávacího programu. Účastník, který není úředníkem, obdrží osvědčení o absolvování vzdělávacího programu bez údaje o akreditaci.

6. Stornovací podmínky

  • Objednavatel je povinen uhradit storno poplatek ve výši 100 % z ceny kurzu, a to v případě, že se přihlášená osoba kurzu nezúčastní a její přihláška nebude stornována nejpozději 3 pracovní dny před konáním akce, pokud není uvedeno v nabídce jinak.
  • Dle dohody lze místo přihlášeného pracovníka vyslat na akci náhradníka.

7. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení

  • Pořadatel bude svěřené osobní údaje přihlášených chránit a nakládat s nimi tak, jak ukládá zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění.
  • Objednavatel si je vědom toho, že společnost Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. může užít jeho emailové adresy pro účely zasílání obchodních sdělení. Takové využití elektronických kontaktů může objednatel kdykoliv zdarma odmítnout a to prostřednictvím emailu pořadatele.
  • Společnost Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s., jako správce osobních údajů, vydává v souladu s Nařízením EU č. 2016/679 („GDPR“) Zásady ochrany osobních údajů, které uplatňujeme při nakládání s osobními daty našich klientů, partnerů a dalších uživatelů (subjektů údajů). Seznamte se prosím s ochranou osobních údajů, zásadami a právy, které máte v souvislosti s GDPR zde.

​Akceptace smluvních podmínek a zásad je nutným krokem pro dokončení registrace přihlášky. 

Ano souhlasím se smluvními podmínkami.

Ano jsem seznámen/a se zásadami ochrany osobních údajů.


VCVS ČR, o.p.s. je jako vzdělávací instituce akreditována u Ministerstva vnitra ČR pod číslem AK/I-2/2012 je držitelem celé řady akreditovaných vzdělávacích programů u Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Aktuální seznam akreditovaných vzdělávacích programů naleznete v záložce O nás - akreditované programy

 

Číslo účtu společnosti Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. je 107-9276630207/0100 (Komerční banka a.s.).