Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se
Název kurzu: | Poruchy chování |
Variabilní symbol: | 1019126 |
Datum konání: | 5.12.2019 |
Čas: |
9:00 do 15:45 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Lektor: | PhDr. Kateřina Fořtová |
Akreditace u MPSV ČR: |
A2019/0599-SP/PC/VP Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
1950,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Místo konání: | VCVS ČR Brno NEPOUŽÍVAT - Podrobné informace |
Organizuje pobočka: | Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: | Cílem vzdělávacího programu je zvýšení odborných kompetencí účastníků při řešení problematiky poruch chování. V úvodní části kurzu se posluchači seznámí s aktuálními terminologickými pojmy vztahujícími se k dané problematice, s definičním vymezením, klinickým obrazem těchto poruch v návaznosti na jednotlivá vývojová období a kompetencemi jednotlivých odborníků podílejících se na diagnostice. Účastníci dále získají přehled o současných možnostech léčby a významu multioborové spolupráce při řešení těchto poruch. V závěrečné části kurzu se posluchači seznámí s efektivními výchovnými přístupy, založenými na aktuálních vědeckých poznatcích z oblasti neurověd, které ve významné míře přispívají ke kompenzaci dílčích oslabení a hrají zásadní roli ve stabilizaci psychického stavu dítěte. |
Cíle kurzu: |
Absolvent kurzu bude seznámen s problematikou poruch chování, bude rozumět aktuálním terminologickým pojmům, etiologii, bude se orientovat v klinickém obraze a v jednotlivých charakteristických projevech této poruchy. |
Program: | 1. Vymezení pojmu poruchy chování, vyjasnění terminologických pojmů (ADHD,ADD, ODD, hyperkinetická porucha a starších terminologických pojmů LMD, MMD)
2. Etiologie a klinický obraz poruch chování
3. Postavení dítěte s poruchou chování v rodinném systému a ve škole
4. Význam spolupráce rodičů a ostatních odborníků při výchově a dalším vzděláváním dítěte/dospívajícího s poruchou chování
|