Projekty a zakázky - detail projektu a zakázky
Realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance městského úřadu Sokolov |
|
| Typ | Zakázka |
| Program: | Projekt OP LZZ „Vzdělávání zaměstnanců Městského úřadu v Sokolově“. Financováno z prostředků Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost. |
| Kontraktor: | Město Sokolov |
| Partneři: | |
| Realizátor: | Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. |
| Termín od: | 1.1.2012 |
| Termín do: | 30.11.2013 |
| Cíle projektu/zakázky: | |
| Dílčí cíle projektu/zakázky: | |
| Popis projektu/zakázky: | Předmětem byla realizace akreditovaných vzdělávacích kurzů v rámci klíčových aktivit: |
| Aktivity: |
Veřejné zakázky, Ochrana osobních údajů, Správní řízení v praktických příkladech, aneb zabodujte ve správním řízení, Správní řízení na úseku životního prostředí v praxi, Přestupkové řízení v praktických příkladech dodavatel garantuje 90 úspěšných absolventů akreditovaných vzdělávacích kurzů.
Time management - efektivní řízení času, Prezentace pro vedoucí pracovníky, veřejný projev dodavatel garantuje 45 úspěšných absolventů akreditovaných vzdělávacích kurzů.
dodavatel garantuje 20 úspěšných absolventů akreditovaných vzdělávacích kurzů.
Písemná komunikace v úřední praxi, Firemní kultura v prostředí veřejné správy dodavatel garantuje 160 úspěšných absolventů akreditovaných vzdělávacích kurzů.
Odměňování pracovníků, Zpětná vazba a její vyhodnocování, Rozvoj kompetenční interních lektorů dodavatel garantuje 40 úspěšných absolventů akreditovaných vzdělávacích kurzů.
Strategické plánování a řízení v územní samosprávě dodavatel garantuje 30 úspěšných absolventů akreditovaných vzdělávacích kurzů.
Manažerské účetnictví – účetní výkazy a interpretace dat, Daňový řád v praxi, Efektivní hospodaření měst a obcí - dodavatel garantuje 45 úspěšných absolventů akreditovaných vzdělávacích kurzů. |
| Dosavadní průběh projektu/zakázky: | |
| Kontaktní osoba: | |
| Doplňkové informace: | |
| Aktuální projekt/zakázka: | ne |
| Soubory ke stažení: | |