Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu
Tři náročné pracovní situace manažera v sociálních službách |
|
| Kód kurzu: | 5226010 |
| Datum konání: | 12.3.2026 |
| Čas: |
9:00 do 14:00 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
| Místo konání: |
Hotel Central nám. Republiky 358/33, 301 00 Plzeň - Podrobné informace |
| Lektor: |
Mgr. Věra Máchová
Profil 2025 Zkušená lektorka se zaměřením na rozvoj osobních, sociálních a manažerských kompetencí. Praxe 28 let, posledních 15 let cílovou skupinou jsou především úředníci, sociální pracovníci, pracovníci sociálních služeb a učitelé. Zabývám se také profesní, především pak manažerskou, psychodiagnostikou – jak u výběrových řízení, tak v rámci personálních auditů. V rámci projektů poskytuji poradenství v oblasti personalistiky. Od roku 2017 jsem rovněž supervizorkou OSPOD. |
| Akreditovaná společnost u: |
MPSV ČR - Kombinovaná
(číslo akreditace A2024/0072-VP)
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
| Cena kurzu: |
2400,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
| Organizuje pobočka: | Plzeň - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
| Anotace: |
Akreditovaný vzdělávací program účastníky seznámí s vybranými zásadami a technikami managementu „dobré praxe“ pro řešení tří typických náročných situací v praxi manažera v sociálních službách: delegování úkolů, vytýkání nedostatků, řešení konfliktů v týmu. Součástí těchto problematik je vedení manažerských rozhovorů, jež mají svá specifika a úskalí. V delegování je zahrnuto požádání o laskavost i zácvik na nový úkol. Ve vytýkání nedostatků pak empatické vedení rozhovoru na citlivé téma i ultimativní rozhovor, zmíněn bude i hodnotící rozhovor a jeho role při vedení lidí v sociálních službách. Řešení konfliktů zmíní i situace, kdy konflikt neřešit/monitorovat či kdy využít služeb supervizora. Program také objasňuje práci s autoritou manažera, základní teze pracovní motivace a budování týmu - problematika bude vysvětlena na příkladech z oblasti sociálních služeb. Důležitou hodnotou, kterou získají účastníci programu, je možnost v rámci řízené diskuze sdílet zkušenosti z řešení problémových situací z manažerské praxe v sociálních službách.
Obsah programu: základní funkce, typologie, efektivní delegování úkolů, úspěšné vytýkání, konflikt v týmu, pracovní motivace a budování týmu
Druh: základní
|
| Cíle kurzu: |
Absolvent vzdělávacího programu si osvojí vybrané zásady a principy moderního manažerského uvažování v organizacích poskytující sociální
služby. Rozšíří si znalosti o motivačním přístupu manažera k pracovníkům v sociálních službách. Naučí se postup, jak efektivně delegovat úkoly.Bude schopen zvažovat různé varianty, jak vytýkat chyby. Rozšíří si znalosti o řešení konfliktu mezi podřízenými. Porovná si své manažerské zkušenosti se zkušenostmi jiných vedoucích pracovníků v sociálních službách.
|
| Program: | 1. Úvod
2. Manažer v sociálních službách - specifika a úskalí
3. Co potřebuji vědět o lidech ve svém týmu, abych je mohl/a vést
4. Efektivní delegování úkolů pracovníkům v sociálních službách
5. Úspěšné vytýkání vede ke změně chování
6. Konflikt v týmu pracovníků v sociálních službách
7. Závěr
|