Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu
Tři náročné pracovní situace manažera v sociálních službáchNOVINKA |
|
Kód kurzu: | 1020080 |
Datum konání: | 19.8.2020 |
Čas: |
9:00 do 14:00 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
VCVS ČR Brno NEPOUŽÍVAT Kounicova 39, 602 00 Brno - Podrobné informace |
Lektor: |
Mgr. Věra Máchová
Profil 2025 Zkušená lektorka se zaměřením na rozvoj osobních, sociálních a manažerských kompetencí. Praxe 28 let, posledních 15 let cílovou skupinou jsou především úředníci, sociální pracovníci, pracovníci sociálních služeb a učitelé. Zabývám se také profesní, především pak manažerskou, psychodiagnostikou – jak u výběrových řízení, tak v rámci personálních auditů. V rámci projektů poskytuji poradenství v oblasti personalistiky. Od roku 2017 jsem rovněž supervizorkou OSPOD. |
Akreditovaná společnost u: |
MPSV ČR
(číslo akreditace A2019/1244-PC/VP)
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
1950,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Cíle kurzu: | Absolvent vzdělávacího programu si osvojí vybrané zásady a principy moderního manažerského uvažování v organizacích poskytující sociální služby. Rozšíří si znalosti o motivačním přístupu manažera k pracovníkům v sociálních službách. Naučí se postup, jak efektivně delegovat úkoly. Bude schopen zvažovat různé varianty, jak vytýkat chyby. Rozšíří si znalosti o řešení konfliktu mezi podřízenými. Porovná si své manažerské zkušenosti se zkušenostmi jiných vedoucích pracovníků v sociálních službách. |
Program: | 1. Úvod 2. Manažer v sociálních službách - specifika a úskalí
3. Co potřebuji vědět o lidech ve svém týmu, abych je mohl/a vést
4. Efektivní delegování úkolů pracovníkům v sociálních službách
5. Úspěšné vytýkání vede ke změně chování
6. Konflikt v týmu pracovníků v sociálních službách
7. Závěr |