Podpora samostatnosti klientů a podpora pečujícíchon-line |
|
Kód kurzu: | 6125118 |
Datum konání: | 17.10.2025 |
Čas: |
9:00 do 15:45 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
Microsoft Teams ON LINE , On_line (MS Teams) - Podrobné informace |
Lektor: |
Bc. Ivana Kmochová
Profesionální koučka, lektorka a sociální pracovnice. Má zkušenosti ze státní správy, osobní praxe, praxe v sociálních službách i z vedení týmových intervizí. Provází své klienty při řešení osobních a profesních otázek, při obnově nebo podpoře zdraví, při hledání možností uplatnění se ve společnosti i v pracovním životě. Při své práci využívá znalosti a dovednosti získané při studiu koučinku, sociální pedagogiky, psychologie a grafologie jako jedinečného mozkopisu, při praxi meditačních a relačních technik a při osobní úspěšné cestě vedení handicapovaného člověka k samostatnému životu. Na svých školeních se snaží o maximální propojení teorie s praxí s důrazem na využití v běžném životě. Mezi klíčové oblasti její lektorské činnosti patří zejména psychohygiena, psychická odolnost, jak pomáhat a nevyhořet, relaxační a meditační techniky v každodenním životě, komunikační dovednosti, work-life balance nebo podpora sociálních pracovníků v tématech jejich každodenní práce. |
Akreditace u MPSV ČR - Kombinovaná: |
A2025/0040-SP/PC Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
2300,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Organizuje pobočka: | Brno - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Cíle kurzu: |
Absolvent bude umět vyhodnotit možnosti samostatnosti klienta s handicapem. Získá teoretický základ z oblasti motivace a podpory klienta a z oblasti sebepoznání a psychohygieny. Bude umět pracovat s nástroji pro vedení a podporu klienta a s nástroji pro podporu sebe sama.
|
Program: | 1. Úvod
2. Kazuistika a teorie
3. Motivace
4. Podpora klienta
5. Sebepoznání a psychohygiena pečujících
|