registrovat se  


Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - detail kurzu

Účetní závěrka aktuálně

On-line seminář: 2 x 3 vyučovací hodiny, s krátkou přestávkou

Variabilní symbol: 0320 096
Datum konání: 30.11.2020 - 1.12.2020
Čas: 12:30 do 15:30
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Místo konání: Microsoft Teams
, on-line (MS Teams) - Podrobné informace
Lektor: Ing. Michal Svoboda, PhD.
  • Soustavná dlouhodobá lektorská činnost v oblasti účetnictví veřejného sektoru ČR (2011 – dosud)
  • Vedení přednášek a seminářů v rámci výuky účetnictví, účetnictví veřejného sektoru a účetnictví organizací v oblasti arts na VŠE v Praze (2008 – dosud)
  • Příležitostná přednášková a školící činnost na téma účetnictví veřejného sektoru v angličtině pro zahraniční experty (z Číny, Rumunska, Uzbekistánu, Iráku, Vietnamu)
  • Aktivní účast s prezentací na odborných i vědeckých zahraničních konferencích, workshopech a kulatých stolech (Itálie, Belgie, Lucembursko, Indonézie, Francie)
Akreditace u MV ČR: AK/PV-114/2020 AK/VE-73/2020
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
Cena kurzu: 1900,- Kč
Uvedená cena je bez DPH, bude navýšena o příslušnou DPH v souladu se zákonem.
Je-li účastníkem úředník dle § 2 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vztahuje se na něj osvobození DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů, a konečná cena kurzu zůstává stejná – DPH ve výši 0%.
Ostatním účastníkům je cena kurzu navýšena o DPH ve výši 21%.
V ceně je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Organizuje pobočka: Praha - ústředí - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Přínos kurzu:
  • On-line seminář – akreditované vzdělávání z pohodlí kanceláře nebo domova
  • interaktivita webináře bude podpořena využitím zpětnovazebních anket a rychlých kvízů sesterské aplikace MS Forms, které budou okamžitě vyhodnocovány a diskutovány
  • účastníci před seminářem obdrží materiál ke kurzu v PDF formátu

TECHNICKÉ PARAMETRY

  • on -line seminář bude probíhat v prostředí Microsoft Teams; instrukce jsou v češtině

Účastníci

  • mohou použít 3 různá rozhraní - všechny jsou 100% funkční:
    1. internetovou aplikaci funkční v internetových prohlížečích (Google Chrome  a Microsoft Edge)- prostě jako byste si prohlíželi internetové stránky
    2. aplikaci ke stažení a instalaci v PC / notebooku
    3. mobilní appku na stažení pro Android i iOS,
  • po přihlášení, 2 dny před seminářem mohou využít hodinový slot, kde si mohou vyzkoušet funkčnost připojení na své straně a  pokud zjistí technický problém, náš administrátor jim poradí nebo doporučí, co si vyžádat od jejich IT specialistů, aby to při ostrém webináři fungovalo.
  • 1-2 dny před seminářem obdrží unikátní kód - odkaz do týmu, ve kterém bude probíhat webinář.
  • na začátku semináře bude prostor pro ověření připojení a nácvik komunikace v rozsahu cca 5 - 10 minut
  • po absolvování celého semináře, tj. obou jeho částí, obdrží osvědčení o absolvování akreditovaného vzdělávacího programu, a to poštou
Anotace:
Cíle kurzu:

Cílem programu je prohloubit znalosti a dovednoti ekonomických pracovníků územních samosprávných celků v případě závazných právních předpisů v oblasti účetnictví těchto organizací. Vzdělávací program se bude především zaměřovat na méně časté jevy a ekonomické transakce u ÚSC, způsobům jejich oceňování, zajištěním průkazných účetních záznamů pro jejich přenos do účetnictví a do účetní závěrky, jakož i významu kvalifikovaného odhadu při této práce. V kombinaci odborného výkladu s řízenou diskusí s účastníky bude hlavním cílem nalezení optimálního a efektivního způsobu, jak zajistit explicitní, ale také implicitní požadavky závazných účetních předpisů, jakož i zůsobu základní interpretace skutečností vykazovaných v účetních závěrkách v souvislosti s povinností jejich schvalování orgány samosprávy.

Program:

Termíny a doba konání webináře: 

pondělí  30. 11. 2020 : od 12:30 do 15:30

úterý 1. 12. 2020: od 9:00 do 12:00

 

1. Předpoklady a zásady pro konstrukci účetní závěrky vybraných účetních jednotek
2. Základy časového rozlišování
3. Rezervy
4. Opravné položky
5. Dlouhodobý majetek
6. Závěry a diskuse


VCVS ČR, o.p.s. je jako vzdělávací instituce akreditována u Ministerstva vnitra ČR pod číslem AK/I-2/2012, je akreditovanou institucí Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR a je držitelem celé řady akreditovaných vzdělávacích programů u Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Aktuální seznam akreditovaných vzdělávacích programů naleznete v záložce O nás - akreditované programy

 

Číslo účtu společnosti Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. je 107-9276630207/0100 (Komerční banka a.s.).