Kurzy a školení - na zakázku - detail kurzu
Efektivní komunikace |
|
Variabilní symbol: | 0817315 |
Datum konání: | 29.3.2018 |
Čas: |
08:00 do 16:00 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Místo konání: |
Městský úřad Chodov Komenského 1077, 357 35 Chodov - Podrobné informace |
Lektor: |
Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.
Je autorkou dvou odborných knih a řady vědeckých článků a výukových materiálů. |
Akreditace u MV ČR: |
AK/PV-534/2017 AK/VE-289/2017 Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
Cena dohodou
|
Organizuje pobočka: | Plzeň - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: | |
Cíle kurzu: | Cílem tohoto vzdělávacího programu je poskytnout cílové skupině aktuální informace k oblasti mezilidské komunikace, zvýšit efektivitu komunikačního přenosu. Po absolvování kurzu budou účastníci znát a umět aplikovat specifické požadavky na komunikaci úředníka s klientem a umět se vyvarovat komunikačním poruchám |
Program: | 1. Charakteristika efektivní a neefektivní komunikace, vymezení složek komunikačního procesu a určení kritických oblastí, psychologický dopad obsahu a formy komunikace.
2. Komunikační profesionalita, formální i neformální vymezení, zdroje asymetrie komunikačně profesionálního vztahu, obecné zásady umění jednat s lidmi.
3. Identifikace silných a slabých stránek v interpersonálním vztahu, diagnostika volených interpersonálních strategií, interpretace v kontextu prefesní role. Identifikace silných a slabých stránek v interpersonálním vztahu, diagnostika volených interpersonálních strategií, interpretace v kontextu profesní role - psychologický test. Faktory důvěryhodnoti úředníka. Optimální míra dominance v komunikaci, vyjadřování dominance, vyjadřování empatie a přátelskosti, rozvoj empatického vhledu, profesionalita a angažovanost - diskuse, případové studie.
5. Poruchy komunikace a jak se jim vyvarovat - výklad, rozbor videonahrávek. |